ایزو 20252 ویکی ایزو

ایزو 20252:2006 تحقیق بازاری


اگر سازمان ها به اجرای تحقیقات بازاری بپردازند، نمایش بهترین عملکرد، محرک قدرتمندی است برای مشتریان و رقبای به القوه.
ایزو 20252 استاندارد بین المللی جدیدی است که جانشین استانداردهای ملی موجود شده و سطح مشترکی از کیفیت برای تحقیقات بازاری بطور جهانی تعیین می کند.
این استاندارد شرایط و ضوابط را به همراه الزامات خدمات برای سازمان ها و متخصصانی که تحقیق بازاری انجام می دهند مشخص می کند، به ویژه زمانی که در یک مقیاس بین المللی عمل می کنند.
تفاوت های رفتاری، اجتماعی و فرهنگی بین کشورها تحقیق بین المللی را بسیار دشوار می کند. پیاده سازی و و کسب گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت براساس ایزو 20252 سازمان ها را قادر می سازد این تفاوت ها را متعادل کرده و مطالعات تحقیقاتی برون مرزی و چند ملیتی انجام دهند با اطمینان به اینکه راهکارهای عملی منطبق با ستاندارد هستند.
این استاندارد مناسب سازمانهایی است که تحقیقات ملی و بین المللی انجام می دهند. بخشهای تجاری رایجی که پیاده کننده و کسب کننده گواهی این استاندارد هستند شامل حوزه سلامت، خودروسازی، مالی، رسانه، و تحقیق اجتماعی می شود.


مزایای گواهینامه ایزو 20252:

یک سیستم مدیریت براساس ایزو 20252 برای سازمانهای اجرا کننده تحقیقات بازاری و نظرسنجی تعدادی مزایا دربر دارد.


به حداکثر رساندن بازده
• با ایجاد دسترسی به بازار جهانی

غلبه بر موانع داد و ستد
• با نمایش الزامات تحقق یافته

تشویق به رشد بین المللی
• تسهیل توسعه و رشد تجارت بین ملل و بازارهای منطقه ای گوناگون

ایجاد شهرت و اعتبار برای برند
• گواهینامه مستقل اطمینان می دهد که هر عمل تحت قرارداد با کیفیت مطلوب انجام می شود و شما سازمانی هستید که برای دریافت نتایج دقیق می توان به شما تکیه کرد.

مدیریت ریسک ارتقا یافته
• اطمینان داده می شود که تحقیق مطابق با قوانین مربوطه انجام شده.

بهبود کارآیی
• با تسهیل پروسه های تجاری و ازبین بردن زائدات.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.