خط مشی ایزو کیفیت

کیفیت در شرکت *** به عنوان تولید کننده انواع آهنرباهای سرامیکی و پودرمغناطیسی به معنی سطحی از ارائه خدمات است که سبب وفاداری مشتریان به نام شرکت و تداوم علاقه آنها در خرید محصول مورد نظر می باشد ایزو
   1 - اساسی ترین هدف ما نهادینه کردن اصل بهبود مستمر، از طریق استقرار نظام های تضمین کیفیت بوده تا باعث اعتماد و افزایش سطح رضایتمندی مشتری و دستیابی به ضایعات صفر گردد ایزو در تحقق اهداف فوق، این شرکت خود را ملزم به رعایت موارد زیر می داند:

-    کارکنان را بعنوان ارزشمندترین سرمایه، در جهت دستیابی به توانایی های مورد نیاز می دانیم و درجذب و جلب نیروهای کارآمد و حفظ و آموزش مداوم آنها، همت گمارده ایم ایزو  
-    ما خریدار فکر و خلاقیت های نو هستیم و در این مسیر با ایجاد امکانات لازم، زمینه مشارکت همگانی در راهبری سازمان را فراهم می آوریم ایزو
-    با انجام بازنگری های مرتب، عملکرد کیفیت را همواره کنترل می کنیم و برای پیشرفت در بهبود کار، تأمین روز افزون رضایت مشتریان و توسعه فرهنگ کیفیت پایانی نمی شناسیم ایزو
-    از هرگونه اتلاف در زمان، هزینه و سرمایه که سبب افزایش بی مورد قیمت تمام شده و فشار برای کاهش کیفیت باشد، پرهیز می کنیم
-    با افزایش سرانه تولید با کیفیت و بهینه سازی زمان تحویل، زمینه  افزایش رضایت هر چه بیشتر مشتری را فراهم می نماییم ایزو
-    به این منظور، سیستم کیفیتی منطبق بر استاندارد16949:2002  ISO / TS بر قرار نموده و آن را سر آغازی برای حصول به مراحل عالی تر کیفیت و ارتقاء اهداف شرکت در راستای تولید کیفیت می دانیم ایزو


    2 - مدیریت ارشد شرکت که مسئولیت عالی تحقق این اهداف را به عهده دارد، ضمن بازنگری دوره ای سیستم به منظور حصول اطمینان از کفایت و کارایی نظام، یکی از مدیران ارشد شرکت را صرف نظر از سایر مسؤولیت های وی جهت نظارت کامل و اختیار اتخاذ تصمیمات مقتضی درارتباط با حفظ و بهبود نظام منصوب نموده است ایزو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.