کیفیت در شرکت *** به عنوان تولید کننده انواع آهنرباهای سرامیکی و
پودرمغناطیسی به معنی سطحی از ارائه خدمات است که سبب وفاداری مشتریان به
نام شرکت و تداوم علاقه آنها در خرید محصول مورد نظر می باشد ایزو
1 -
اساسی ترین هدف ما نهادینه کردن اصل بهبود مستمر، از طریق استقرار نظام
های تضمین کیفیت بوده تا باعث اعتماد و افزایش سطح رضایتمندی مشتری و
دستیابی به ضایعات صفر گردد ایزو در تحقق اهداف فوق، این شرکت خود را ملزم
به رعایت موارد زیر می داند:
- کارکنان را بعنوان ارزشمندترین
سرمایه، در جهت دستیابی به توانایی های مورد نیاز می دانیم و درجذب و جلب
نیروهای کارآمد و حفظ و آموزش مداوم آنها، همت گمارده ایم
ایزو -
ما خریدار فکر و خلاقیت های نو هستیم و در این مسیر با ایجاد امکانات
لازم، زمینه مشارکت همگانی در راهبری سازمان را فراهم می آوریم ایزو
-
با انجام بازنگری های مرتب، عملکرد کیفیت را همواره کنترل می کنیم و برای
پیشرفت در بهبود کار، تأمین روز افزون رضایت مشتریان و توسعه فرهنگ کیفیت
پایانی نمی شناسیم ایزو
- از هرگونه اتلاف در زمان، هزینه و سرمایه که سبب افزایش بی مورد قیمت تمام شده و فشار برای کاهش کیفیت باشد، پرهیز می کنیم
- با افزایش سرانه تولید با کیفیت و بهینه سازی زمان تحویل، زمینه افزایش رضایت هر چه بیشتر مشتری را فراهم می نماییم ایزو
-
به این منظور، سیستم کیفیتی منطبق بر استاندارد16949:2002 ISO / TS بر
قرار نموده و آن را سر آغازی برای حصول به مراحل عالی تر کیفیت و ارتقاء
اهداف شرکت در راستای تولید کیفیت می دانیم ایزو
2 -
مدیریت ارشد شرکت که مسئولیت عالی تحقق این اهداف را به عهده دارد، ضمن
بازنگری دوره ای سیستم به منظور حصول اطمینان از کفایت و کارایی نظام، یکی
از مدیران ارشد شرکت را صرف نظر از سایر مسؤولیت های وی جهت نظارت کامل و
اختیار اتخاذ تصمیمات مقتضی درارتباط با حفظ و بهبود نظام منصوب نموده است
ایزو