ایزو 10002+ 10004

پکیج استانداردهای ایزو 10002 و ایزو 10004
تحقیقات نشان می دهد که مشتری مداری می تواند مونجر به افزایش مشتریان و افزایش سود سازمان شود.
ایزو 10004 همراه با ایزو 10002 می تواند راهنمایی را در جهت کمک به کاهش و به حداقل رساندن نارضایتی و شکایت مشتری و در نتیجه افزایش رضایت مشتری ارائه دهد.
اطلاعات بدست آمده از پایش و اندازه گیری رضایتمندی مشتری می تواند به شناسایی فرصت های بهبود به منظور بهبود راهبردها، محصولات، فرآیندهای سازمان و ویژگی هایی که از نظر مشتری دارای ارزش هستند،کمک نماید. چنین بهبودهایی می تواند اعتماد مشتری را تقویت کرده و در کسب و کار و سایر منافع سازمان تاثیر گذار باشد.
موفق ترین سازمانهای دنیا هر ساله رضایت مندی مشتریان خود را به صورت عدد  محاسبه نموده وعلاوه بر قیاس آن با سایر رقبا ، در جهت افزایش این عدد تلاش می نمایند.

شرکت بهسان مدیریت پرشین 
آدرس : جردن- بلوارگلشهر- برج آی تک – طبقه 3
تلفن :  4-22650151  و 22010088
www.iso-co.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.