ایزو 10002

این استاندارد دستورالعمل‌هایی برای استقرار سیستم مدیریت شکایات ارائه داده و در شناسایی شکایات، علت آنها و رفع آنها به شما کمک می‌کند. این استاندارد به شناسایی زمینه‌های بهبود تجارت شما و رفع علت شکایات کمک می‌کند. این استاندارد، کنترل‌ها و فرایندهای کارآمد برای رسیدگی به شکایات مشتریان را مشخص کرده و تضمین می‌کند که مشتریان بیشتری از خدمات شما رضایت داشته باشند.
مزایای مدیریت شکایات مشتری
•  دستیابی به کارایی عملیاتی برای شناسایی روند و علل شکایات
•  حل مشکلات با استفاده از رویکرد مشتری ‌مداری

•  درگیر کردن کارکنان با فرصت‌های آموزش خدمات مشتری جدید

شرکت بهسان مدیریت پرشین 
آدرس : جردن- بلوارگلشهر- برج آی تک – طبقه 3
تلفن :  4-22650151  و 22010088
www.iso-co.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.