ایزو BS 10008

این یک استاندارد انگلیسی  است که بهترین اقدامات در مدیریت و ذخیره‌سازی اطلاعات الکترونیکی را تبیین می‌کند. این استاندارد برای کمک به شما در بررسی و تأیید اطلاعات برای اجتناب از خطاهای قانونی ذخیره‌سازی داده طراحی شده است. BS10008 بهترین اقدامات برای انتقال داده‌های الکترونیکی بین سیستم‌ها و تبدیل سوابق کاغذی به فایل‌های دیجیتالی را تبیین می‌کند. این استاندارد همچنین دستورالعمل‌هایی برای مدیریت دسترسی به سوابق لازم به‌عنوان شواهد قانونی فراهم می‌کند.
مزایای BS10008
این استاندارد را در مدیریت اطلاعات الکترونیکی خود به‌کار بگیرید تا روند کاری بهتری در کپی‌رایت، پیگیری و بررسی امور داشته باشید. این استاندارد روش تبدیل سوابق کاغذی به شکل دیجیتالی را بدون از دست رفتن کیفیت، پوشش می‌دهد. این استاندارد باعث صرفه‌جویی هزینه ذخیره کاغذ و کاهش مصرف کاغذ در سازمان شما می‌شود. این استاندارد همچنین راه‌هایی برای بررسی داده‌های مخفی و امضاهای الکترونیکی ارائه داده و به شما در هماهنگی فعالیت‌ها با سیاست‌های امنیت اطلاعات کمک می‌کند. شما فرایندهایی خواهید داشت که روش مدیریت داده در بلندمدت را تسهیل می‌کنند، مثل تبدیل داده‌ها طی به‌روزرسانی فناوری. به‌علاوه، شما در موقعیت بهتری برای مدیریت ریسک از دست رفتن داده‌ها خواهید بود– از اطلاعات پشتیبان تهیه کرده و آنها را ساده‌تر از سوابق کاغذی نگهداری می‌کنید.

سازمان‌های غیردولتی و تحلیل‌گران سرمایه‌گذاری، سازمان‌ها را بررسی می‌کنند تا ببینند آیا حداقل استانداردها در محیط کار رعایت شده باشد و کارگران کار منصفانه داشته باشند.

شرکت بهسان مدیریت پرشین 
آدرس : جردن- بلوارگلشهر- برج آی تک – طبقه 3
تلفن :  4-22650151  و 22010088
www.iso-co.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.