ایزو IWA1:2005

ایزو IWA 1  به کلیه مراکز درمانی کمک میکند که با بهره گیری از سیستم مدیریت کیفیت ایزو 9001 ،شرایط و ویژگیهای این مراکز درمانی را برنامه ریزی و اجرا نمایند.
دامنه کاربرد ایزو IWA 1:2005:
تمامی سازمان‌های مرتبط با خدمات بهداشتی و درمانی که در زمینه مدیریت و ارائه خدمات و محصولات بهداشتی و درمانی فعالیت می‌کنند شامل مراکز آموزشی و پژوهشی، بیمارستان‌ها، ادارات و مراکز نظارتی و سایر سازمان‌های مرتبط بدون در نظر گرفتن نوع، اندازه، محصول و خدمتی که ارائه میکنند  و تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان محصولات دارویی با توجه به اهمیت فرایندها و خدمات در مراکز بهداشتی و درمانی، الزامات سیستم مدیریت کیفیت در این مراکز به شکل متفاوتی نسبت به سایر صنایع و بخش‌های کسب و کار تفسیر می‌شوند.
هدف از تدوین راهنمای مجزا برای مراکز بهداشتی و درمانی:  
•    بهبود کیفیت و ایمنی خدمات بهداشتی و درمانی
•    بهبود فرایندها به منظور افزایش ارزش افزوده برای سازمان و مشتری
•     ارتقاء تصویر سازمان در جامعه،
•    افزایش اعتماد مشتری و دسترسی به ابزاری جهت ارزش‌گذاری بر کیفیت  یکپارچگی با رویکرد نگاه تخصصی
  مزایای پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت با رویکرد IWA 1: 2005:
 ■ بهبود کیفیت خدمات
 ■ بهبود شایستگی‌ها و محیط کار کارکنان
 ■ بهبود وضعیت اقتصادی از طریق کاهش هزینه‌های ناشی از کیفیت پایین

 ■ اطمینان خاطر از انطباق با الزامات قانون

شرکت بهسان مدیریت پرشین 
آدرس : جردن- بلوارگلشهر- برج آی تک – طبقه 3
تلفن :  4-22650151  و 22010088
www.iso-co.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.