ایزو 22000 + HACCP

پکیج استاندارد ایزو 22000 و HACCP
سازمانهای درون زنجیره های مواد غذایی دامنه ای از تولیدکنندگان خوراک دام و تولیدکنندگان اولیه تا تولیدکنندگان موادغذایی، حمل و نقل کنندگان، انبارداران مواد غذایی و پیمانکاران فرعی برای خرده فروشی و ارائه خدمات مواد غذایی همراه با سازمانهای وابسته نظیر تولیدکنندگان تجهیزات، مواد بسته بندی، مواد پاک کننده، افزودنی ها و مواد تشکیل دهنده را در بر میگیرد. ارائه دهندگان این خدمات می توانند سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی و استانداردهای ایزو 22000 و HACCP را پیاده سازی کنند.
مدل HACCP به معنای " تجزیه و تحلیل خطر و کنترل نقاط بحرانی" است و یک سیستم بهداشتی در مدیریت ایمنی مواد غذایی در صنایع غذایی و ایزو 22000 محسوب میگردد، HACCP را می توان یک سیستم کنترلی و یکی از راهکارهای عملی در پیشبرد اهداف بهداشت مواد غذایی دانست که در طول زنجیره مواد غذایی (از تولید کننده اولیه تا مصرف کننده نهایی) دارای کاربرد بوده و با استفاده از آن نسبت به کیفیت بهداشتی فرآیندها ی غذا یی اطمینان حاصل میگردد.

سازمان هایی که در زنجیره مواد غذایی فعالیت می کنند با اخذ دو گواهینامه ایزو 22000 و HACCP می توانند تعهد خود را نسبت به ایمنی مواد غذایی و سلامت مصرف کننده نشان دهند.

شرکت بهسان مدیریت پرشین 
آدرس : جردن- بلوارگلشهر- برج آی تک – طبقه 3
تلفن :  4-22650151  و 22010088
www.iso-co.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.